TeamFingoDhaus

SELAMAT DATANG TEAM FINGO DHAUS


JIKA ANDA SERIUS NAK UBAH HIDUP
SILA TEKAN READ MORE DI BAWAH UTK PENERANGAN RINGKAS MENGENAI FINGO👇👇👇👇




Assalamu'alaikum dan salam sejahtera.

TERCARI-CARI CARA NAK JANA INCOME MELALUI BISNES ONLINE?
TAPI..
MALAS KELUAR RUMAH?
MALAS JUMPA ORANG?
MALAS PEGANG STOK?
MALAS PUSING MODAL?
MALAS POS BARANG?

NAK TAK..??

DUDUK RUMAH SANTAI2 JE..
BUAT BISNES 100% ONLINE JE..
PICIT-PICIT TELEFON JE..
TIAP-TIAP MINGGU DUIT MASUK AKAUN BANK!

SHOPPING APP FINGO!!


Pernah dengar pasal FINGO?
Fingo adalah satu platform Online Shopping sama je macam Shopee, Lazada, Zalora.
Perbezaaan Fingo vs Shopee, Lazada, Zalora?
Online shopping lain tu boleh beli sahaja.
TAPI di Fingo anda boleh buat INCOME YANG LUMAYAN SETIAP HARI! Bukan jual barang tau!!

Baru dilancarkan bulan Julai 2019, Malaysia merupakan first market diikuti Singapore, Thailand, Vietnam dan Indonesia.
So, anda sangat beruntung jadi orang terawal!!
Fingo baru sahaja memasuki pasaran Malaysia dengan sah mempunyai SSM.

JOM BUAT DUIT DGN FINGO!!


FOLLOW JE STEP NI 👇🏻

1) Install apps fingo melalui link yang saya beri di wasap.

Tekan link tu
Buy to Save, Share to Earn - Download Fingo App, Enter my Invitation Code.「WKTPZA」,Enjoy VIP Price in Shopping. Link for Download:https://page.fingo.shop/shareInvite?shareCode=WKTPZA&lang=en. .

2) Untuk lebih lanjut sila what's app saya di talian http://www.wasap.my/60173152438

3) Terus upgrade ke PS (PREFERRED SHOPPER) bayar RM199 utk tebus barang pilihan anda.

Duit RM199 yg anda bayar tu, anda tak rugi apa2 pun. Anda boleh tebus barangan terus dan anda boleh pilih dalam app FINGO. Malah dapat berganda sebab anda akan dapat baucer bernilai RM204 pembelian yang akan datang!

4) Anda akan dapat link, share dengan kawan-kawan di media sosial.

5) Ajar mereka buat STEP yg sama di atas.

CONTOH KIRAAN KOMISYEN


Plan Fingo yg mudah faham 🙂

1) VIP Shopper 
dapat 10% komisen bila ada shopper yang free register dan beli produk. Walaupun dia tak upgrade PS.

*Cth: Shopper beli barang di fingo sebanyak RM200 x 10% = RM20 dapat kat anda yang perkenalkan link.

2) PS ( PREFERRED SHOPPER ) 
👉 Berbayar RM199 (beli produk dalam tu bernilai RM199 VIP

- Dapat komisen 10% bila direct shopper beli produk

- Setiap ahli yang upgrade PS direct anda, anda dapat RM50

- Direct 10 PS dapat RM500

- Direct anda ada close 19 PS dan keseluruhan ada 30 PS, terus naik pangkat AM ( AFFILIATE MARKETER )

NOTE : 2nd level upgrade PS tak dapat sebab sama level

3) AM ( AFFILIATE MARKETER )
- Dapat komisen 14% bila direct jemputan anda beli produk.

- Setiap agent vip bawah anda dapat
👉Level 1 = RM100
👉Level 2 = RM50

sehingga bertemu AM (selagi agent bukan AM masih PS, anda dpt RM50)

4) AT ( AFFILIATE TRAINER )
👉kena ada 3 AM direct anda.

👉kena ada 500 org PS dari group anda bina.

👉kena ada 8 AM dari 500 org PS.

- Dapat komisen 15.6% direct anda yang buat pembelian.

👉Jemputan PS dapat RM85
👉Jemputan AM dapat RM35

KOMISYEN WITHDRAW HARI SELASA DAN AKAN MASUK ACC BANK PADA HARI RABU/KHAMIS SETIAP MINGGU

SANGAT MUDAH BUKAN ? JOM MEROKET 🚀🚀🚀🚀

TESTIMONI HANGAT!!


Duit masuk berdesup-desup setiap hari!!

Mak aii... Pengsan tengok video nie wei.. Berdesup-desup duit asyik masuk je ribu riban 🤑🤑


5 bulan dah cecah rm600k!!



Umur baru 10 tahun dah dapat ribu-ribu sebulan!!

Masya Allah. Tengoklah income adik Ammar ni, baru berusia 10 tahun dah bina jaringan Fingo dalam tempoh sebulan lebih dengan pendapatan melebihi 5K. Fingo tak kenal usia, asal buat jer, dia dapat, Inshaa Allah.

Tidakkah anda rasa sesuatu?

41 hari dah rm90k!!

Hari ke-40 total income mencecah *RM82k* dan hari ke-41 total income dah mencecah *RM90k*. Pertambahan new FREE registration member juga drastik daripada 14,029 orang kepada 15,953 orang. Hampir 2,000 orang bertambah dalam masa sehari dan *sales barang juga meningkat drastik dari 4,621 orders kepada 5,209 orders.*

Baru 2 bulan mencanak-canak naik income!!

Pendapatan 2 bulan pertama dalam FINGO. Menaik terus tengok tarikh tu⤵
JOM AKAK AJARKAN CARA JANA PENDAPATAN MUDAH RM10,000 SETIAP MINGGU HANYA DENGAN ONLINE SECARA SAMBILAN SAHAJA.
Bisnes tengah hot!
Rugi tak join awal-awal.
Jom kita pulun sebelum orang lain balun.. he he 😂

Gaji seminggu rm33k.. sebulan rm66k!!


TESTIMONI NEWBIE DARI ZERO KE RM1K DALAM MASA 5 HARI JE!!


Saya nak share testimoni newbie dari group saya sendiri.
Dari mula2 join zero sampai cecah RM1 ribu yang pertama dalam masa 5 hari je!!





























MACAM MANA NAK BUAT DUIT DENGAN FINGO?


Syarat nak buat duit dengan FINGO ni kena bayar RM199 beli barang dan upgrade ke pangkat PS ( preffered shopper ).

RM199 kena bayar untuk beli barang. Install sebagai shopper biasa dulu pun boleh je. Tak perlu modal tapi just masuk untuk shopping je la. Tapi tak boleh buat duit.

Lepas beli ni pihak FINGO akan bagi LINK & ID untuk anda start earn money💰

Tekan je link saya bagi kat wasap tadi untuk install FINGO secara percuma dulu

VIDEO CARA UPGRADE KE PREFERRED SHOPPER


Tengok video nie untuk cara upgrade ke PS melalui online banking

Bagi yang tak ada online banking, boleh buat bayaran cash / wang tunai kat 7 Eleven

Dah upgrade, pm saya kat wasap terus untuk saya masukkan ke group support wasap FINGO team saya.

Taip: DAH UPGRADE dan screenshot fingo anda kemudian pm wasap saya

📢 JIKA ANDA INSTALL APP NIE  BUKAN DENGAN LINK FINGO SAYA, SAYA TAKKAN MASUK KE GROUP SUPPORT WASAP TEAM SAYA.
📢 BAHAN2 MARKETING PUN SAYA TAKKAN BAGI.
📢TEKNIK MARKETING PUN SAYA TAKKAN GUIDE.
PLEASE TAKE NOTE!
SAYA HANYA GUIDE A SAMPAI Z YANG INSTALL APP DENGAN LINK FINGO SAYA SAHAJA YE

Comments